😄

Idag har vĂ€dret varit lika trĂ„kigt, kallt, grĂ„tt och regningt, men jag har Ă€ndĂ„ laddat batterierna med en dos av ett helt gĂ€ng av underbara solstrĂ„lar. 😊 SĂ„ var har jag dĂ„ varit mĂ„n tro? PĂ„ jobbet sĂ„klart! Var och besökte mitt underbara jobb en stund pĂ„ eftermiddagen och fick ett vĂ€lbehövlig avbrott frĂ„n trĂ„kiga och allt för stillsamma ledighet. Ja, jag vet att jag borde ligga och sova och vila och allt det dĂ€r för att samla energi inför förlossningen, men det Ă€r ju bara sĂ„ oerhört segt, ensamt och tradigt att bara sitta hemma och vila och vĂ€nta pĂ„ att bebisen ska behaga att titta ut. Jag stod helt enkelt inte ut.
 
Men nu kÀnner jag mig glad och energi fylld igen, sÄ nu ska jag nog kunna mÀkta med nÄgra lugna dagar igen. 
 
/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: yvonne

Det var precis sÄ jag menade Att man fÄr gilla lÀget och göra nÄgot!Det Àr inte bra att bara vila Lagom med motion Àr bra!! Kram!

2014-04-09 @ 22:06:26
URL: http://skningen.wordpress.com

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0