4 månader ❤

Idag är vårt lilla hjärta hela 4 månader. ❤

Fyra månaders dagen har bara försvunnit känns det som. Så mycket som skulle göras som inte hunnits med. Bara för att jag och Linnéa latat oss i sängen hela förmiddagen. Så att testa och se om Linnéa vuxit i sin hoppgungan hanns inte med eller att ta någon bra bild till bloggen idag.

Nåja, ni får nöja er med en bild från i helgen...

...här firar vi Linnéas farfar på 60 årsdagen. 😄🎂

Vi har dock hunnit med att köpa...

...en spelande Dinglis i form av en ko.

Inte lika bra som...

...spelsidan hon hade som hon fick ärva efter min kära kollegas barn, men då mamma (jag) hade i sönder den förra veckan och Linnéa saknat få sin blöja bytt till en ljuv spelande melodi var det bara att försöka få tag i något att ersätta den med och Babyproffsen utbud på speldosor som inte var sängmobiler var rätt tamt. 😕 Och speldosan jag hade sönder var inhandlad på Ullared för 6 år sedan så det var inte bara att köpa en till likadan. 😟

Nä, nu är det dags att nanna.

God natt!

/Lady Violett



Kommentarer
Postat av: yvonne

Går det inte att laga speldosan?? Vad hon växer tösabiten Linnea alltså Kram!

2014-08-12 @ 14:50:42
URL: http://skningen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0