Ännu en

Ännu en tand är på väg att spricka igenom. Så snart får Linnéas lilla tand en liten granne. 😄 Hoppas den spricker igenom snart så hon slipper ha ont och vara så besvärad. Hon har nämligen varit svår sövd och sovit oroligt ett tag nu som jag misstänker har med den nya bissingen att göra.

Linnéa har även fått lite tidiga julklappar...
...som denna fina plocklåda i form av en djurtranssport som Linnéa fått av sin kära gudmor Sussi ❤, när vi hade adventsfika och julklappsutdeling  i söndags. Man kan passa in djuren i hålen och dra runt dem i bilen i ett snöre fram. 😄 Linnéa fick även två jättesöta klänningar, var av den ena ska hon ha på sig på morgondagens glöggkväll. (Bild kommer i nästa blogg inlägg).

Och så har vi även fått...
...paket från min faster och mina kusiner. Där jag och Joakim fick något gott att mumsa på och Linnéa fick en jättefin klänning. 😍 (Bild på klänningen kommer i ett senare blogg inlägg).

/Lady Violett 

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Linnea kommer snart underfund med var hon ska stoppa djuren! Kram!

2014-12-20 @ 12:05:19
URL: http://skningen.wordpress.com/
Postat av: Yvonne

Lär henne tecknen på djuren! kram!

Svar: Jag tecknar med Linnéa varje dag. Både sånger, djur, mat, vatten, potta, kiss, bajs osv. 😄 Linnéa har träffat döva nästan varje vecka och fick ett persontecken redan när hon var 1 månad gammal.

Förresten hur tecknar man flodhäst, antilop och kamel? Har glömt det. 😕 Kramar! ❤
LadyViolett

2014-12-20 @ 12:06:07
URL: http://skningen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0