Glöggkväll

Idag har Linnéa och jag varit på glöggkväll hos två helt underbara människor och deras sockersöta dotter som jag haft äran att lära känna tack vare att jag blivit mamma till vår egen underbara lilla tjej. ❤ 

Det var en strappats att ta sig dit med en gallskrikande unge i bilen .våra skrik överröstade min gps och med en spolarvätsketank som vart olägligt tom. 😰

Men väl på plats hade vi en urmysig kväll med fika och julklappsutdelning.
 ❤

Denna fina nattlampa med musik fick Linnéa och den blev min räddning på vägen hem igen. Linnéa somnade nästan direkt och sov hela vägen hem under sin stjärnhimmel till den lugnande musiken. 💗

Trött och sliten mamma med sin underbara lilla dotter, klädd i en av de fina klänningarna hon fått av sin gudmor. 

/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Nattlampan tyckte jag var häftig!! Kram!

Svar: Nattkampan är väldig populär! Den spelar en lugnande melodi o 15 minuter och lyser i 45 minuter. Och Linnéa som tidigare varit ganska svår sövd har nu 3 gånger i rad somnat innan musiken spelat klart. Idag slocknade både jag och Linnéa till den på förrmiddagen efter 10 minuter. Hihi.
LadyViolett

2014-12-20 @ 12:04:21
URL: http://skningen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0