En dag försent...

Hade egentligen tänkt lägga ut en ny magbild i vecka 30+0, alltså igår. Men efter att ha jobbat 31 timmar fredag-söndag orkade jag inte riktigt med att ta en bild och lägga upp igår. Istället får det bli en bild nu i vecka 31 (30+1). Det röda märket ovanför naveln är inget graviditetsrelaterat utan en arbetsskada. Förutom nya magbilder tänkte jag även bjuda på lite andra bilder. Så som... En bild på taklampan i barnkammaren som min kära make köpte och satte upp igår. :-) Och så... ...den här expidit hyllan som han också köpt och monterat ihop när jag varit och jobbat. :-) Så nu är det inte mycket kvar att köpa innan vi kan färdigställa barnkammaren.Sist men inte minst tänkte jag bjuda på en bild av......den tredje och sista pyjamasen i storlek 50. :-) /Lady Violett

Kommentarer
Postat av: yvonne

Gullig mage du har.Hur mycket har du gått upp? Och snart är allt fixat till babyn! Kramen!

2014-02-04 @ 21:45:08
URL: http://skningen.wordpress.com
Postat av: yvonne

7,4kg är rätt lagom. Det mot slutet som kilona rasar iväg! Kramen!

2014-02-05 @ 13:10:17
URL: http://skningen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0