Vill ha vår!

Ush, idag kom det snö igen efter flera dagars smältväder. :-( Jag tycker egentligen om snö, men nu när jag inte har någon glädje av snön och ändå inte kan åka snowboard, skridskor eller pulka är snön och minusgraderna bara till besvär som förstör mina möjligheter till vardagsmotion. Har blivit mycket buss och bilåkande nu i vinter och det har inte blivit så mycket träning de senaste tre veckorna varken i form av vardagsmotion eller annan träning och det har fått mig på något sämre humör.

Jag vill att snön ska smälta bort och att det ska bli plusgrader så att jag kan börja cykla till jobbet igen.

/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: yvonne

Vännen....Du kan göra mycket vardagsträning hemma! .....Uterummet ser större ut!! Kram!

2014-02-16 @ 12:11:54
URL: http://skningen.wordpress.com
Postat av: yvonne

Lat du???!!! tror jag inte på! Att städa och tvätta är också träning.men använd de andra grejorna också.Kram!

2014-02-16 @ 19:09:22
URL: http://skningen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0