En sak till

Vi har kommit på ännu en sak till att önska åt Linnéa i dopgåva.

Efter som släkt och vänner bor långt bort blir det många timmar i bilen när man ska åka och hälsa på och då vore det bra med en...



...nackkudde, så att Linnéa slipper....

....hänga med huvudet såhär när hon somnar i bilen.

Förut såg det ut såhär...

...när hon somnade i bilen.

Men nu när vi blev tvugna att höja upp bältet ett snäpp för att hon växt ur det första hacket och därav blev tvugna att plocka ur det extra spädbarnsinlägget hamnar huvudet på sniskan när hon somnar och det ser inte särskilt skönt ut. 😕

/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: yvonne

Sån liten kudde kan du kanske göra själv? Ett litet kuddfodral med ris eller vete i.. Kram!

Svar: Skulle jag säkert kunna, men kostar bara 99 kr att köpa och får vi den i dopgåva kostar den oss inget. Och ska jag köpa tråd och tyg och ge mig på och sy själv blir den säkert varken billigare eller snyggare. Du talar med en som valde träslöjd framför syslöjd under hela grundskolan, så det där med att sy är jag inte så haj på. 😜 Kram!
LadyViolett

2014-07-31 @ 17:38:37
URL: http://skningen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0