Liggamma ❤

Att liggamma Linnéa är bland det bästa som finns! Är så oerhört mysigt att ligga i sängen tätt intill henne med handen vilande på hennes blöja/bebisrumpa eller att försiktigt smeka hennes lilla huvud medan hon ligger och snuttar. ❤ Och när hon efter att hon ätit klart lägger upp sin hand på mig och vilar sitt lilla huvud på mitt bröst får hon verkligen mitt mammahjärta att smälta. ❤

Och de två senaste dagarna har jag fått mycket av den varan då Linnéa har ammat extra tätt för att öka på min mjölkproduktion. Visst jag har inte fått så mycket annat gjort, men jag har fått en massa närhet och mys med min lilla skatt. I början var det frustrerande att inte kunna/få göra det man tänkt sig, så som att städa och dylikt, men nu bekommer det mig inte så mycket att stödet får vänta till en annan dag. Eller som idag att Joakim fixar städet medan jag liggammar. 😜

Att Linnéa är duktig på att styra min mjölkproduktion råder det inget tvivel på. Hon följer sin vikt och längd kurva perfekt och har...


...redan växt ur storlekarna 50, 56 och 62 och påsen med urvuxna kläder växer sig allt större och större. 😜

/Lady Violett



Kommentarer
Postat av: yvonne

Bra att ni delar på sysslorna :-) ....Bra att du stödjer en annan mamma!Då är du bra på att snickra då?? Kramen!

Svar: Ja, det gäller att hjälpas åt. Man kan ju tycka att jag borde vara bra på att snickra, men blev tyvärr inte bra på det heller. Valde träslöjd för att jag så gärna ville ha ett dockhus men inget fick, så jag tänkte att jag kunde bygga mig ett eget på träslöjden. Men jag fick inte bygga något sådant för att det var för komplicerat och material krävande. Så fick nöja mig med att göra smörknivar och andra små grejer. På syslöjden fick man heller inte själv bestämma vad man skulle göra. Allt var förutbestämt och alla skulle göra samma saker. På träslöjden fick man själv komma med förslag och göra vad man hade lust till bortsätt från ett fåtal bestämda ting som att tillverka en smörkniv. Så det var också därför jag valde träslöjd, för att jag ville få bestämma själv vad jag skulle göra. Kram!
LadyViolett

2014-07-31 @ 22:12:06
URL: http://skningen.wordpress.com
Postat av: yvonne

Se det positivt ,du kan göra smörknivar :-) Kram!

2014-08-01 @ 10:59:38
URL: http://skningen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0