Skåne resa


Då är vi nu på väg hem igen efter några dagar i Skåne. Just nu sover lillpluttan, men vi kommer ta flera stopp längs vägen. Än så länge har vi haft två stopp men många fler väntar, för mat, blöjbyten och för att vi alla tre ska få sträcka på oss och få frisk luft i skuggan.

Under våra dagar i Skåne har vi...

...bott hos min kära faster. ❤


Där hade faster ordnat så fint åt oss. 😊 Jag fick dela säng med min lilla raring. Tänk vad mycket plats en så liten en kan ta upp i sängen hihi ❤

Sen har vi fikat med...

...min gudmor Lena och hennes dotter...


...Sofie 😍

Sen så har vi även varit på vischan och fikat hemma hos Robert som jag inte träffat på många, många år. Det var ett kärt återseende. 😊

Sen har vi även varit i Kristianstad där vi träffat min underbara vän Linda. och hennes härliga lilla familj. 💕 Där har vi badat och grillat och deras rara lilla tjej var så rar och mån om vår lilla Linnéa. Tyvärr tag jag bara bilder med min digitalkamera där så har inga bilder jag kan lägga upp här och nu från mobilen i bilen. 😞

Och sist men inte minst har vi nu på hemvägen gjort ett stopp i Höör 😊

Där vi besökt min kära Yvonne. 😍

Nu är det dags för ännu ett matstopp och nu är det inte bara Linnéa som ska äta och dricka.

/Lady Violett







Kommentarer
Postat av: yvonne

Hebbe har kommenterat i min blogg att Linnea är lik sin mamma.Tack för besöket!! Kram!

2014-07-24 @ 19:38:16
URL: http://skningen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0