1 kg kvar

Nu har jag endast 1 graviditets kg kvar att tappa innan jag väger som jag gjorde innan jag blev gravid.

Jag har börjat att träna så smått nu. Jag och Linnéa går på ett Crossnatur barnvagns pass en gång i veckan. Finns tyvärr ingen annan mammaträning just nu för mamma och bebis träningen på mitt gym tog sommaruppehåll lagom till jag fick börja träna igen. 😕

Jag har haft planer på att gymträna och ta med mig Linnéa i babyskyddet, men det har ännu inte blivit av. Om ett par veckor tar även Crossnatur barnvagns passen sommaruppehåll några veckor, så då kanske jag gör slag i saken och tar med mig Linnéa till gymmet. Vi får se... J har ju precis påbörjat sin 5 veckors semester, så kanske blir det familjemys framför gymträning...

/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: yvonne

Ta du familjemyset!! Kram!

2014-07-01 @ 23:11:52
URL: http://skningen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0