Babyowldesign

Idag kom Linnéas nya filt och napphållare med posten som jag beställt och köpt utan en tjej som är med i samma facebook grupp som mig och som har sidan Babyowldesign. 😊



Såhär fint och mysigt blev det. ❤

Babyowldesign tillverkar en rad fina och bra produkter på beställning som man själv får vara med och komponera ihop. Trots att de tillverkas på beställning behövde jag inte vänta allt för länge på att få hem det jag själv beställt. 👍

Hade kunnat köpa en hel rad med grejer till i fall jag haft mer pengar. Men man blir inte precis rik på föräldrapenning, så det blir till att sprida ut sina köp något. Är bland annat sugen på att köpa ett lila amningshalsband med matchande bitring till.

/Lady Violett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0