Betydligt bättre

Jag mår nu betydligt bättre. Snorar och är ännu täppt, men utöver det känner jag mig pigg och kry. Idag hade jag till och med energi över efter jobbet till att städa tvättstugan, ta hand om tvätten och eftersom premiepaketet från tidningen "Vi föräldrar" äntligen kom idag passade jag även på att tvätta upp påslakansetet, badcapen och pyjamasarna som vi fick i helgen.

Så nu är det bara en enda sak vi saknar till barnet och det är barnvagnen, vilket grämer oss då vi beställde barnvagnen den 9:e december och ännu har den inte kommit så att vi kan få hämta hem den och kort efter att vi beställt den fick vi besked om att vi skulle få vänta till början av februari och nu är vi i början av mars och det är endast 36 dagar kvar till bf (beräknad förlossning).

/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: yvonne

Skönt att du är bättre! Dåligt att inte barnvagnen har kommit! Kram!

2014-03-06 @ 22:50:57
URL: http://skningen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0