Duktig bebis 😁

IgĂ„r var jag hos barnmorskan för Ă€nnu en kontroll. Var dĂ„ i vecka 36 (35+3). Kontrollen visade pĂ„ att jag ökat ytterligare 2 kg sedan förra gĂ„ngen och att mitt Sf-mĂ„tt ökat med 4 cm pĂ„ tre veckor frĂ„n 30 cm till 34. SĂ„ nu följer jag inte lĂ€ngre medelkurvan utan hamnade nu lite över. Mitt blodtryck lĂ„g pĂ„ 120/70 sĂ„ det sĂ„g bra ut som vanligt. Bebisens hjĂ€rtslag lĂ„g denna gĂ„ng pĂ„ 152. Bebisen var till och med sĂ„ duktig att den lĂ„g kvar med huvudet nedĂ„t och den hade till och med fixerat sig! 😀 Duktig bebis!

/Lady Violett


Kommentarer
Postat av: yvonne

Bra att bebisen har fixerat sig. Hebbe kollade din mage och sa att det var en pojkmage!! Kram!

2014-03-15 @ 10:53:58
URL: http://skningen.wordpress.com

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0