Vecka 36 (35+0)

Då har jag nu gått 35 fulla veckor och magen växer och frodas. 😊 Nu är bebisen fullt utvecklad och färdig för livet utanför livmodern. Sista månaden är till för att barnet ska lägga på sig hullet.



Magen från sidan. 😊


Magen framifrån med uppdragen tröja. Har fortfarande ett litet märke kvar efter min arbetsskada ovanför naveln.

Nu kära vänner har det blivit dags att dra igång gissningsleken.

Så...när tror ni barnet kommer att komma? Blir det det en pojke eller flicka? Hur lång kommer barnet att vara och vad kommer det väga?

/Lady Violett



Kommentarer
Postat av: Jane Cobra Ekelund

Den blivande mormorn kommer med den första gissningen då. Pojken föds söndagen den 13:onde April är 51 cm lång . Jag är övertygad om att det är en kille. Vikten har jag ingen som helst känsla för men får väl gissa på 3855 gram . Oavsett vilket så är underverket jätte jätte VÄLKOMMEN !

Svar: Den blivande mamman tror också på en pojke. Dock hoppas hon på att han kommer att väga mindre än 3855 gram. Ska bli så spännande att se när h*n kommer och få se vad det blev. 😊
LadyViolett

2014-03-09 @ 19:04:41
Postat av: yvonne

Vacker mage!!!!! Jag väntar med att gissa! Kram!

2014-03-09 @ 22:11:57
URL: http://skningen.wordpress.com
Postat av: Skruttmärtha

Nu undrar du väl hur jag hitta till din fina blogg. Det var Yvonne som tipsa mej om att man kunde gissa på vem som bor i din mage.
Första jag tänkte på när jag såg fotona var en pojke som är 51 cm och väger 4225 när han kikar ut till sin mamma och pappa.
Kram

Svar: Hej Skrittmärtha och välkommen hit till min blogg! Tack för din gissning på vad det är som gömmer sig därinne. Förhoppningsvis få vi alla snart svar på det. 😊 Kram!
LadyViolett

2014-04-06 @ 13:36:26
URL: http://prue-voila.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0