Vecka 38+0

Då var det dags att bjuda på lite magbilder igen. 😁 Då jag är osminkad och har en bad hairday så blir det extra fokus på bara magen denna gång. 
 
 
 
På jobbet är de lite oense om min mage har sjukligt eller inte, så jag tänkte lägga upp några bilder från vecka 35+0 så ni får jämföra och säga vad ni tycker om den saken. 
 
Magen i vecka 35+0
 
Så vad sägs? Har magen sjunkt något eller inte?
 
Oavsett vad tror jag inte bebisen vill ut än på ett tag. Den verkar trivas väldigt bra i mammas mage och inget mig emot så länge bebisen ledsnar på att trängas därinne i tid för bf. För det skulle verkligen vara surt att behöva gå övertiden.
 
/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: Jane Cobra Ekelund

Vilken underbar mage! Synd att det aldrig kan hända mig igen. Jo din mage har sjunkit men det ska den hå gjort vid det här laget. Bebisen kommer när den känner sig redo. En sak undrar jag över Har du bara den vanliga mamma tröjan eller är den en favorit i repris? Den ser både fin och mysigt , bara en tanke. Fortsätt och må bra och VILA snart är det slut på friden. Men det är värt besväret . Hälsa din tillverkare! Snyggt jobbat! Ni kommer inte behöva köpa SKRÄLLEN.kläder till er bebis . Men löstes vad söt du.var på din 3 månadersdag i en tanke.rosa Skrällen klänning storlek. 45 cl.

Svar: Ja, jag tror inte bebisen vill ut än på ett tag. Den verkar trivas väldigt bra därinne, men pappa (Joakim) vill att bebis ska komma nu för han längtar ihjäl sig just nu efter sitt lilla underverk. Det är ingen favorit tröja, men har valt att ha den när jag ska ta mina matbilder bara för att det ska bli lättare att se tillväxten än om jag hade haft olika tröjor varje gång. Vår lilla/lille bebis kommer garanterat inte kunna komma i något så liter som storlek 45 misstänker jag. Får bara hoppas den kan kan ha storlek 50 i minst ett par veckor för har en del favorit plagg i garderoben åt bebisen som är i storlek 50 som jag gärna vill att den ska kunna hinna använda.
LadyViolett

2014-03-31 @ 00:22:57
Postat av: Jane Cobra Ekelund

Jaha! Som vanligt har mobilen ett eget liv. Din tillverkare Snyggt skulle vara TILLverkare till babyn . Tanken i slutet skulle vara klänning storlek 45 cl. TEKNIKENS under !

2014-03-31 @ 00:30:34
Postat av: yvonne

Det tar nog ett tag till innan ni blir färäldrar .Men visst har magen sjunkigt! Du är rätt rolig som har skrivet MATbilder Men jag förstår att det ska vara MAGbilder.. Men i och för sig kan man aldrig vara säker på när det händer. Magen kan sjunka på några dagar ..Stor kram!

Svar: Mobilen lever som vanligt sitt eget liv och ändrar orden. Mobilen tror kanske inte på att det är en bebis därinne utan tror kanske det bara är mat. 😜 Jag tror också det kommer att dröja innan bebisen vill titta ut. Har ju inte fått några tecken som tyder på att något skulle vara på g. Kram!
LadyViolett

2014-03-31 @ 21:37:35
URL: http://skningen.wordpress.com
Postat av: yvonne

Goförmiddag! Aha du skriver från mobilen.Ställ in dej på att det tar tid .Kram!

2014-04-01 @ 09:36:15
URL: http://skningen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0