Mys helg ❤

I helgen har vi varit hos Joakims föräldrar. 😄 Jag var då för första gången ifrån Linnéa i hela 2,5 timme som spenderades med min kära svärmor på Falkängens julmarknad. ❤

Det hade gått bra för Joakim med Linnéa, så nästa steg är att jag ska iväg och träna en kväll och han då ska ge kvällsgröt och natta henne. 

Idag har det även varit Joakims andra första farsdag. Tyvärr hade jag glömt hans farsdagspresent hemma, så den kommer han få så fort vi kommit hem. Han fick dock en broderad handduk med två hjärtan på och texten pappa som jag köpte åt honom på julmarknaden för att ha något att ge nu på dagen.

/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Så bra att Joakim också får ta hand om Linnea helt själv! Kram!

Svar: Vi får se om Linnéa kommer att krypa eller nöjer sig med att ta sig fram som en mask. Hon tar sig fram snabbare och snabbare för varje dag. Kram!
LadyViolett

2014-11-10 @ 21:28:09
URL: http://skningen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0