En tur till stan 😊

Idag har LinnĂ©a och jag tagit bussen till stan. Tanken var att vi skulle trĂ€ffa en annan mamma och hennes dotter för första gĂ„ngen, men tyvĂ€rr var de tvugna att lĂ€mna Ă„terbud pga sömnbrist och tandvĂ€rk. Men dĂ„ jag och LinnĂ©a redan satt pĂ„ bussen till stan tĂ€nkte jag att vi lika gĂ€rna kunde passa pĂ„ att köpa nya strumpor till henne, dĂ„ jag samma morgon upptĂ€ckte att hon vuxit ur nĂ€stan alla sina strumpor och behövde ha lite fler med halkskydd pĂ„. Vi passade Ă€ven pĂ„ att köpa en julklapp Ă„t Joakim. 😊 Vi tog Ă€ven en lunch pĂ„ stan. 

Glad tjej i vagnen 😄
Hennes Bunny var ocksĂ„ med 😊

Detta fick vi med oss hem! 😄 Hade egentligen tĂ€nkt köpa tjockare strumpor med halkskydd pĂ„, men det verkar inte finnas. 😕 Och sĂ„ Joakims julklapp förstĂ„ss, men dĂ„ min kĂ€ra make Ă€r en trogen lĂ€sare av min blogg fick den inte vara med pĂ„ bild. 😘

Som ni ser sĂ„ blev det nĂ„gra dregglisar som fick följa med hem ocksĂ„. 

/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hon vÀxer mycket .Har hon börjat fÄ tÀnder Àn?? Kram!

Svar: Ja, hon vĂ€xer och vĂ€xer fĂ„r lilla tjej. Än syns inga tĂ€nder till. FĂ„r se nĂ€r den första lilla bissingen tittar fram. Kramar!
LadyViolett

2014-11-01 @ 23:04:09
URL: http://skningen.wordpress.com/
Postat av: Yvonne

Tack för bamsekramar!! Kramar till er alla tre!

2014-11-02 @ 22:04:09
URL: http://skningen.wordpress.com/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0