Tyget har anlĂ€nt 😄

Tygerna jag bestĂ€llt frĂ„n Finland för att sy egna inlĂ€gg till LinnĂ©as tygblöjor kom i tisdags och ikvĂ€ll har jag sytt mitt första inlĂ€gg. 

Jag har valt att sy egna inlÀgg av framförallt 4 skÀl:
1) Jag upplever att inlĂ€ggen pĂ„ marknaden Ă€r för smala eller för breda 
2) InlĂ€ggen Ă€r för tunna och dubbla inlĂ€gg blir onödigt tjockt och krĂ„ngligt att stoppa pocket blöjorna med. SĂ„ vill sy ett inlĂ€gg med fler lager Ă€n standard inlĂ€ggen, men fĂ€rre lager Ă€n vad det blir med dubbla inlĂ€gg. 
3) Det Àr lite billigare att sy egna Àn att köpa fÀrdiga
4) Har nĂ„gra innovativa idĂ©er pĂ„ en helt ny typ av inlĂ€gg som inte finns pĂ„ dagens marknad som jag vill ta fram och testa 😜

/Lady Violett

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0