Här går det undan!

Idag har Linnéa inte varit på topp. Är snuvig och verkar ha fler tänder på g. Därav har det inte blivit så mycket sömn för vår lilla fröken och hennes aptit har heller inte varit på topp. 

Trots det fortsätter hennes utvecklingssprång och hon visar på fler nya konster.

Som när hon hjälpte mig vika in tvätt i hennes garderob... 😜
...Vände ryggen till för att vika ännu ett plagg att lägga in. Vänder mig om igen och vad får jag se...
En liten tjej som ställt sig helt upp för första gången med stöd av garderobshyllorna. ❤

Efter misslyckade försök med babydent för att lindra smärtan från tandsprickningen fick lilla fröken en Alvedon för att kunna få lite sömn. Efter en liten tuppis åt hon sin kvällsmat med god aptit. Fick fylla på hennes tallrik två gånger innan hon blev mätt. 😄

Vad blev det då för mat? Det blev kalops till hela lilla familjen Forsell. 😊 Gav mig på att laga det för första gången och det blev helt okej. Ska krydda lite mer än enligt receptet nästa gång bara så det smakar lite mer.

/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Utveckling för både mor och barn :-) Kramen!

Svar: Det är mycket roligare att ställa sig och laga mat när även Linnéa ska äta av den. Vi är så måna om att hon ska få i sig bra och näringsrik mat, så nu när hon kan äta samma mat som oss har det hjälpt oss till att även förbättra våra egna matvanor en del. Kram!
LadyViolett

2015-01-06 @ 17:44:37
URL: http://skningen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0