3 par till

Idag/kväll har jag spenderat lite tid med min nya kompis symaskinen...

Jag har sytt upp två par byxor och sytt in ett par byxor. 😊

Dessa byxor har fått sig en ny längd. 😊

Även dessa byxor har fått sig en ny längd för att passa lilla mig. 😊

Dessa byxorna beställde jag efter förlossningen när jag inte kom i mina byxor jag haft innan jag blev gravid, men leveranstiden drog ut på tiden att när de väl kom hade mitt midjemått hunnit krympa och dessa var därför förstora och bara hasade ner hela tiden. Så nu har jag sytt in dem så de passar, men sytt så att de ska gå att lägga ut igen nästa gång jag rundar på mig. 😜

Tidigare i veckan har jag även sytt upp våra köksgardiner som hängde och slängde i golvet. 

Nu har jag endast ett par jeans kvar att sy upp. Sen är alla mina byxor i garderoben till fixade för att passa mig. 

Har ett litet projekt på gång, men inväntar en tygleverans innan jag kan sätta tänderna i det. Har dock lite andra små projekt i tankarna som jag kan ägna mig åt medan jag väntar. 😊

/Lady Violett

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Bra jobbat hjärtat!
Det bor nog en sömmerska i dej :-) Kram!

2015-03-30 @ 20:21:14
URL: http://skningen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0