It's back 😉

I mĂ„ndags fick jag tillbaka min mens. Drygt 20 mĂ„nader utan mens. 😊 Det hĂ€r jag graviditeten och amningen att tacka för. Hehe

SĂ„ nu fick jag Ă€ntligen chansen att inviga mina nya nattbindor i tyg. Gud vilken befrielse. SĂ„ bekvĂ€ma, tunna, sitter pĂ„ plats och klarar natten galant. SĂ„ skönt att slippa tjocka, obekvĂ€ma nattbindor med vingar som slĂ€pper sĂ„ att bindan knölar sig sĂ„ att det lĂ€cker pĂ„ troskanten. Och bĂ€st av allt, jag behöver inte lĂ€gga massa pengar pĂ„ bindor. Nu har jag mina tre och de Ă€r bara att tvĂ€tta och anvĂ€nda om och om igen. Finns ju roligare saker Ă€n bindor att lĂ€gga pengar pĂ„. 😉 

Nu mĂ„ste jag bara se till att fĂ„ köpt en menskopp ocksĂ„. Tamponger Ă€r ju inte heller sĂ„ kul att lĂ€gga pengar pĂ„. 😜 

/Lady Violett

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0