Lite egen tid 😊

Nu nÀr Linnéa just skolats in pÄ förskolan fick jag mig en stund till att göra vad jag vill utan min lilla Àlskling hÀngandes i benen.

Den tiden Àgnade jag bland annat Ät att...
...sy dit ett blixtlĂ„s pĂ„ blöjbĂ„sen vara snöre /dragakon trasat sönder. Sydde Ă€ven dit en ögla till att kunna hĂ€nga upp den vid skötbordet pĂ„ förskolan och satte dit tryckknappar till att kunna hĂ€nga upp den pĂ„ barnvagnen för enkel och smidig frakt mellan förskolan och hemmet. 😊

Nu Ă€r det dags att gĂ„ och hĂ€mta min lilla Ă€lskling! ❀

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Bra jobbat vÀnnen! Stor kram till er alla!

2015-10-20 @ 18:19:29
URL: http://skningen.wordpress.com/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0